czwartek, 20 grudnia 2012

Lakierowo - cukierkowo :)


Czy tegoroczny szał na lakiery do paznokci Jolly Jewels mnie ominął? Otóż nie, ale nie przesadziłam z ich ilością. Patrząc na swoje lakierowe zbiory udało mi się opamiętać :) Dlatego też zaprezentuję Wam Golden Rose, którego nazywam "cukierkowym" o numerze 110.  
Mam go już jakiś czas, więc już co nieco na jego temat mogę napisać :) 
Tak oto prezentuje się na paznokciach:
 




Kilka słów ode mnie...
 
Lakier Jolly Jewels mieniący się kolorowymi drobinkami wygląda bardzo zachęcająco zarówno w opakowaniu, jak i na paznokciach. Opakowanie kształtem przypomina lakiery z serii Rich Color. W środku znajdziemy 10,8 ml lakieru. W związku z tym, że zawiera on drobinki, aplikacja jest utrudniona, czyli musimy poświęcić jej więcej czasu. Jedna warstwa według mnie to za mało. Już dwie wyglądają idealnie. Gdzieś przeczytałam, że kiepska jest jego trwałość ale nie zgodzę się z tym, ponieważ lakier z powodzeniem, utrzymuje się kilka dni i nie odpryskuje. Ładnie prezentuje się na paznokciach - sprawia wrażenie "cukierkowego". Zmywanie lakieru z brokatem czy drobinkami jest nie lada wyzwaniem ;) Zajmuje to więcej czasu niż zmywanie standardowego lakieru do paznokci, ale nie ma tragedii. Do paznokci przykładam nasączony wacik i przytrzymuję go przez dłuższą chwilę, dzięki temu spora ilość lakieru pozostaje już na waciku, a resztę zmywam. 



A Wy macie już swoje Jolly Jewels? :)




9 komentarzy:

  1. Świetna jest ta kolekcja. Chyba sama się skuszę na te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie mam ale musze to szybko nadrobić bo efekt świetny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie te lakiery kojarzą się z lukrem, kolorową, słodką posypką i jogurtowymi żelkami :) są świetne i bardzo oryginalnie!
    wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny efekt, nigdzie nie mogę znaleźć tej kolekcji Golden Rose, ale nie poddam się;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny :) rzeczywiście cukieraśny
    Gdybym nie zobaczyła na pazurkach to chyba bym nie podejrzewała że tak fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie. faktycznie z cukierkami się kojarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na ten lakier i nie mogę go dorwać;) Jest moim zdaniem najlepszy z całej serii:)

    OdpowiedzUsuń