środa, 20 marca 2013

Emulsja do higieny intymnej.



Biały Jeleń - Emulsja do higieny intymnej
z szałwią i ogórkiem



Informacje ze strony producenta:



Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety. Zawiera łagodzącą alantoinę oraz kwas mlekowy, który wspomaga naturalne mechanizmy obronne ciała przed zewnętrznymi podrażnieniami. Zastosowane ksylitol i laktitol jako naturalne prebiotyki utrzymują prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry. Emulsja zmniejsza ryzyko występowania infekcji i korzystnie wpływa na błony śluzowe, zapewniając uczucie świeżości.

• posiada fizjologiczne pH
• zawiera łagodne substancje myjące
• wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory
• nie zawiera alergenów i parabenów

Szałwia jest źródłem olejków eterycznych, garbników, żywic i kwasów organicznych. Wykazuje właściwości przeciwzapalne i ściągające, hamuje wzrost drobnoustrojów. Dzięki zawartości olejków eterycznych działa kojąco na błony śluzowe, łagodzi stany zapalne delikatnej i wrażliwej skóry. Sok z ogórka łagodzi podrażnienia i zmiękcza skórę. Intensywnie ją nawilża regulując równowagę wodną skóry, tonizuje i odświeża. Eliminuje problem świądu. Działa odświeżająco i ściągająco.

Moja opinia:
  • Zapach - delikatny, przyjemny, bardzo naturalny, nie wyczuwa się w nim chemii.
  • Konsystencja - dosyć gęsta, bardzo dobrze się pieni.
  • Działanie - właściwie dba o miejsca intymne, pielęgnuje, chroni, zapewnia uczucie komfortu, ma działanie przeciwzapalne.
  • Opakowanie - przezroczyste, wygodne otwieranie na klik.
  • Pojemność - 300 ml, czyli spora.
  • Wydajność - bardzo wydajny, już naprawdę niewielka ilość wystarczy do jednorazowego użycia.
  • Działanie hipoalergiczne - tak, nie podrażnia, nie uczula, nie powoduje żadnego dyskomfortu.
  
Podsumowując stwierdzam, że emulsja do higieny intymnej Biały Jeleń jest warta uwagi. Na pewno powrócę do niej po skończeniu opakowania. 


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.





13 komentarzy:

  1. nie podrażnia to dobrze, bo to jest najważniejsze dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear :) nice blog and cute post! now follow you with pleasure, if you will go with me;)

    http://teanonsolomoda.blogspot.it/

    Kiss Tea.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja testowalam emulsje z macierzanka z BJ i ta mi sie szczegolnie spodobala

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze tej emulsji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chwilowo mam inne produkty do wykończenia, więc dopiero za jakiś czas pomyślę o zakupie...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa opinia musze sobie poszukac tego cuda po sklepach

    zapraszam do zabawy :)
    http://nusinkowo.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to najlepszy kosmetyk z całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja ją bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam... Jednak słyszałam o niej wiele dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię, bardzo. Wkrótce mi jej zabraknie, ale pobiegnę do sklepu, gdzie widziałam ogromne "zapasy" jeleniowe, również wiele kosmetyków, których jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firma Biały Jeleń staje się coraz bardziej popularna, a ja jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku od nich. No może prócz szarego mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń