poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wiosna na paznokciach :)


Pokażę Wam jak prezentuje się na paznokciach pistacjowy lakier od Manhattan. Od razu urzekł mnie kolorem. Jest typowo wiosenny, pastelowy i świeży :)


MANHATTAN QUICK DRY 60 SECONDS
kolor 81 C 

Informacja ze sklepu, w którym go nabyłam (ekobieca): Szybkoschnący, błyszczący i pięknie koloryzujący lakier Quick Dry od Manhattan. Jego formuła sprawia, że nie musisz długo czekać, bo schnie już w 60 sekund, a Ty po chwili możesz robić to na co masz ochotę. Lakier dostępny jest w różnych kolorach, każdy z nich jest intensywny, niebanalny i trwały. Łatwo się go aplikuje na płytkę paznokcia i długo na niej pozostaje. Po pomalowaniu paznokcie są kolorowe, a także ładnie błyszczą.





Moja opinia: 
  • Ma piękny, pistacjowy, pastelowy kolor.
  • Pędzelek jest dobrze wyprofilowany.
  • Konsystencja idealna, dobrze się rozprowadza na paznokciach.
  • Należy się spieszyć z ewentualnymi poprawkami, ponieważ lakier szybko wysycha.
  • Dwie warstwy dokładnie pokrywają płytkę kolorem.
  • Jego trwałość jest dobra - po 2 dniach nie widać nawet startych końcówek, a jego maksymalna trwałość to 4-5 dni. 
  • Cena przystępna - 6,99, w sklepie stacjonarnym  ok. 8 zł.


Jestem z niego w pełni zadowolona. Jest to kolor, który bardzo mi się podoba i ładnie prezentuje się na paznokciach :)





33 komentarze:

  1. Kolorek całkiem fajny (w rzeczywistości też wpada w neon czy kwestia zdjęć?) :) Szkoda tylko, że trochę smuży i zostawia ślad pędzelka... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny wiosenny kolorek, super do zwiewnej sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, taki zabawny i wiosenny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek;) Ja mam z MANHATTAN'u pistacjowy kolor i ciemny zielony turkus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny lakier :) Taki delikatny a zarazem z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, unikatowy, niby trochę miętki, niby trochę pistacji, niby limonki... smakowity!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dla mnie kolor, trochę prześwituje

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny kolor muszę i ja sobie kupić taki do moich rurek.

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ ładny kolorek :-) takiej pistacji zdecydowanie mi brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiego koloru to u mnie nie ma;p A szkoda bo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie lakiery tej firmy bo szybko schns ale ten kolodo mnie nie przemawia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny i jaki cieplutki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny, ładny ;D ale i tak najbardziej podobają mi się nudziaki i czerwienie :D

    OdpowiedzUsuń