środa, 8 maja 2013

3 x nawilżanie


Nawilżanie to podstawa pielęgnacji skóry. Dla mnie ma bardzo duże znaczenie, ponieważ moja skóra ma skłonności do nadmiernego przesuszania i łuszczenia. Dzisiaj przedstawię Wam kosmetyki, które pomagają mi w walce o odpowiednie nawilżenie skóry - serię Hydrativ marki Tołpa.



Nawilżające serum odprężające

Informacje ze strony producenta: Dermokosmetyk jest skoncentrowany i wzmacnia działanie kremów. Intensywnie nawilża i uelastycznia skórę. Odpręża i przywraca komfort. Eliminuje oznaki zmęczenia i stresu. Łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia.

Według przeprowadzonych badań zwiększa nawilżenie skóry średnio o 30% zaraz po zastosowaniu, utrzymuje zwiększone nawilżenie skóry do 24h, już po pierwszym użyciu łagodzi podrażnienia i przywraca uczucie komfortu


 * badania aparaturowe i dermatologiczne na grupie 43 osób



pojemność 25 ml



Moja opinia: Kosmetyk znajduje się w niewielkim opakowaniu - buteleczce. Aplikuje się go przy pomocy pipety. Jego konsystencja jest płynna i świetnie rozprowadza się po skórze, co sprawia, że produkt jest bardzo wydajny. Serum pachnie bardzo delikatnie i subtelnie. Po raz pierwszy użyłam go, kiedy moja skóra była mocno przesuszona. Nie spodziewałam się natychmiastowego nawilżenia i miałam ogromną niespodziankę. Kosmetyk sprawia, że moja skóra staje się mocno nawilżona i odprężona. Po zastosowaniu serum, producent zaleca użycie kremu, więc trzeba chwilkę odczekać, aż całość produktu wchłonie się w skórę. Kosmetyk przywraca komfort i wspaniale pielęgnuje skórę. Podczas używania serum nie zaobserwowałam żadnych działań niepożądanych. 



Nawilżający krem odprężający

Informacje ze strony producenta: Dermokosmetyk uzupełnia poziom nawilżenia skóry i działa odprężająco. Intensywnie nawilża i uelastycznia. Łagodzi podrażnienia i przywraca komfort. Relaksuje skórę i eliminuje oznaki stresu. Wspomaga regenerację mikrouszkodzeń i odbudowę bariery ochronnej. Zabezpiecza przed negatywnym wpływem środowiska i wolnych rodników.


pojemność 40 ml



Moja opinia: Krem znajduje się w aluminiowej tubie o pojemności 40 ml. Ma delikatny zapach oraz lekką konsystencję. Przeznaczony jest do stosowania rano. Aplikacja kremu jest przyjemna, ponieważ dobrze rozprowadza się po skórze i dosyć szybko wchłania. Często używam go po uprzedniej aplikacji na skórę serum, o którym pisałam powyżej, ale nie tylko. Krem nawilża skórę, wygładza, odżywia i odpręża moją skórę. Jest idealny pod makijaż. Nie pozostawia na twarzy lepkiej warstwy. Kosmetyk jest przyjazny dla skóry. Wydajny.



Maska-kompres nawilżająca na twarz, szyję i pod oczy

Informacje ze strony producenta: Dermokosmetyk tworzy na skórze delikatny kompres, dzięki czemu silnie nawilża oraz łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Przywraca uczucie komfortu, eliminuje oznaki stresu i zmęczenia. Regeneruje mikrouszkodzenia i wspomaga odbudowę bariery ochronnej. Wygładza i uelastycznia skórę.


pojemność 2 x 6ml



Moja opinia: Maseczka podzielona jest na dwie części, więc przeznaczona jest na dwie aplikacje. Charakteryzuje się cudownym, delikatnym i naturalnym zapachem. Jej konsystencja jest odpowiednia. Maseczkę według zaleceń producenta pozostawia się na twarzy na 10-15 minut. Zawsze wybieram górną granicę czasową. Następnie spłukuje się jej resztki z twarzy. W moim przypadku praktycznie cała maseczka wchłania się w skórę i nie ma czego spłukiwać. Efekty po zmyciu maseczki są od razu widoczne - intensywne nawilżenie skóry, wygładzenie, zmiękczenie oraz odżywienie. Kosmetyk dodatkowo odpręża. Produkt jest przyjazny dla skóry i nie spowodował u mnie zaczerwienienia, czy wystąpienia alergii. 


Jestem niesamowicie zadowolona z efektów, jakie przynosi mi stosowanie serii Hydrativ. Mogę Wam z czystym sumieniem polecić te kosmetyki, ponieważ naprawdę świetnie radzą sobie z przesuszoną skórą. 

Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


  Fakt, iż otrzymałam kosmetyki do testów nie wpłynął na moją opinię.




Znacie serię Hydrativ Tołpy? Jak u Was się sprawdziła?




15 komentarzy:

  1. Tołpa staje sie coraz bardziej popularna :)
    ale skoro ma takie fajne rezultaty to niechaj dzieje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam jeszcze nic z tolpy,ale na blogach bardzo dziewczyny zachwalaja kosmetyki :)
    u mnie dzis makijaz inspirowany Kelly Rowland I zgloszenie do konkursu sleek na bangla.pl ;)) milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy ;( ale myślę że nadejdzie i moja pora :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te kosmetyki, muszę kiedyś kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty. Też jeszcze nie miałam nic z Tołpy. Myślę nad zakupem ich kremu matującego do strefy T. Latem przydałoby mi się coś takiego. A seria nawilżająca na pewno mi się się przyda podczas następnej zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na to serum mam od dawna ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. serum i krem muszą być moje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne trio :) lubie takie uzupelniajace sie kosmetyki.

    zapraszam na nowa notkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyglądałam się tym produktom ostatnio chyba w Hebe;) Wydają się być fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To serum jest interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serum wygląda świetnie, nie używam na razie tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poznałam serum i inne produkty serii Provivo i fajnie się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. serum wyglada interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mnie nimi zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym wypróbowała cały zestaw.;)

    OdpowiedzUsuń