piątek, 23 sierpnia 2013

W odcieniach beżu i brązu.


Zachwyca trwałością oraz naturalnymi odcieniami - mowa o paletce W7 10 out of 10 browns. Idealna dla kobiet, które cenią sobie delikatny makijaż oka zarówno dzienny, jak i wieczorowy. Ja dobrze czuję się w brązach, dlatego polubiłam tę paletkę.


Paleta cieni W7 10 out of 10 browns



Paleta W7 10 out of 10 zawiera 10 świetnie skomponowanych cieni w naturalnych odcieniach brązu oraz beżu. Kolory utrzymane w podobnej tonacji sprawdzą się do wykonania delikatnego makijażu codziennego, jak i bardziej wyrazistego - wieczorowego. Paleta zawiera trzy odcienie matowe oraz siedem błyszczących bądź satynowych.

Cienie mają jedwabistą formułę, która łatwo rozprowadza się na powiece i nie osypuje się podczas aplikacji. W zależności od ilości nakładanego kosmetyku możesz stworzyć lekki makijaż dzienny bądź mocniejszy na wyjście. Aby przedłużyć trwałość oraz wzmocnić intensywność odcieni stosuj je na bazę pod cienie. Paleta zamknięta w eleganckim, czarnym pudełku. Zawiera dwie dwustronne pacynki.  


Waga: 10 x 1 g








Tak prezentują się odcienie paletki Browns na skórze:




Moja opinia: Eleganckie, czarne pudełeczko skrywa wewnątrz 10 kolorów, przy pomocy których można wyczarować makijaż na wiele okazji. Jak widzicie, znajdziemy w niej zarówno delikatne beże, jak i połyskujące, bardziej intensywne brązy. Odcienie matowe są mniej napigmentowane niż perłowe. Te drugie łatwiej nabiera się na aplikator lub pędzel, a ich konsystencja jest bardziej miękka. W opakowaniu znajdują się dwie pacynki do nakładania cieni. Są dosyć poręczne i łatwo można na nie nabrać kolor. 

Cienie nie osypują się podczas aplikacji. Ewentualnie jeśli już znajdą się na policzku, łatwo można je zgarnąć pędzlem, nie pozostawiając po nich śladu.

Zdecydowanie polecam zastosowanie bazy pod cienie. Nabiorą one wtedy intensywniejszego koloru i dłużej utrzymają się na powiekach. 

Co do trwałości paletki W7 nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń. Cienie nałożone na bazę utrzymują się cały dzień i nie zbierają się w załamaniach powiek, nie kruszą, nie osypują, nie rozmazują. 

Jako że moja cera nie jest jednolita (jestem posiadaczką piegów), jasne odcienie nie pokrywają jednolitym kolorem moich powiek. Na pewno kolory z paletki będą ładniej prezentowały się na osobach o jaśniejszej karnacji oraz jednolitej cerze. 

Beżowo-brązowe kolorki łatwo zmyć przy pomocy płynu micelarnego lub mleczka do demakijażu. 

Cienie z paletki W7 są delikatne, nie podrażniają powiek. Spokojnie mogą ich używać osoby noszące soczewki kontaktowe. 

Każdy z odcieni ma 1 gram i to jest naprawdę dużo, wystarczy na wiele aplikacji.  




Paletka w W7 w akcji (zdjęcia robione przy naturalnym oraz sztucznym oświetleniu).












Dla zainteresowanych skład...



Paletkę polecam osobom, które dobrze czują się w delikatnych kolorach i cenią sobie naturalność. Przy pomocy cieni można ładnie podkreślić powiek, nadajac  niepowtarzalnego charakteru naszemu makijażowi.

Paletki W7 oraz wiele innych wspaniałych produktów możecie kupić w sklepie urodomania.com



Zapraszam :)







19 komentarzy:

  1. Skusiłam się w ciemno i nawet z bazą są bardzo słabo napigmentowane. A takie piękne kolorki :/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba. teraz bardziej doceniam czyiś talent. próbowałam ostatnio pomalować koleżankę, ale słabo wyszło. ja używam cienia w kolorze skóry i czarną kredkę nad górnymi rzęsami, do tego trochę tuszu i makijaż gotowy ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Marzenka paletka w moich ulubionych kolorach.
    A makijaze oczu piekne.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolorki...zawsze się przydadzą ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie neutralne kolorki :) Takie odcienie świetnie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemne kolorki, w sam raz na jesień która już za progiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. och, paleta i cienie wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne,ale ty opalona jestes :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio sobie uświadomiłam, że przydała by mi się taka paletka :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś kilka produktów z tej firmy i ogromnie się do niej zraziłam. Cienie mi się podobają wizualnie ale przeszłabym obok nich obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. kusi mnie ta druga wersja kolorystyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjemne kolorki :) z bazą zdecydowanie lepiej :) cudne oczka :) to z kreską zieloną śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe ! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna paletka, maluję się głównie w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń