wtorek, 3 września 2013

Mój fanpage / nowości kosmetyczne



Kilka dni temu założyłam fanpage na Facebooku. Zwlekałam z tym, ale w końcu jest. 
Jeśli chcecie być na bieżąco, zapraszam do polubienia :)




Dzisiejszy post będzie mało treściwy, bo za chwilę będę "bawiła się" w panią fryzjerkę. W końcu trzeba odświeżyć kolorki na włosach, na sobotnie wesele :) 

Pokażę Wam moje nowe / ostatnie nabytki :)


Kolorówka Catrice (pomadki, linery, cienie, pyłki), lakier piaskowy Golden Rose oraz zieleniak Bell.

 Paletka Sleek od Kingi :)

Tonik do twarzy Orientana (jestem w trakcie testowania, mogę zdradzić, że pięknie pachnie).

Przecudownie pachnące mgiełki do ciała od Gosi :)

Kosmetyki z Libanu. Najbardziej ciekawią mnie naturalne mydełka :) Lakierów tej marki również u nas nie spotkałam.



Powoli będą pojawiały się recenzje produktów ze zdjęć :) Czegoś szczególnie jesteście ciekawi?




Miłego wieczoru :)





44 komentarze:

  1. Jakie dobroci ;) Bardzo jestem ciekawa tych mydełek i lakierów z Libanu, wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pomadek, mają ładne kolorki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa co z tych pokładów mydełek wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten tonik z orientany, pachnie jak balsam w kostce o tej samej nucie zapachowej :)
    Ja planuję zakup olejku do ciała o tym zapach, bo za każdym razem jak się wysmaruję kostką to mąż mi mówi, że coś ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, choc kolorki pomadek zupełnie nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już oczywiście polubiłam :) U osoby, która jest uzależniona od pomadek, taki zestaw wywołuje ślinotok :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam produkty orientany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojoj nie za dużo masz tych nowości? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla ne wszystkie nowosci są kuszące ,czekam zatem na opinie / chyba pomadka najbardziej jednak / :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no no ile cudności, udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten piasek z GR to mój ulubieniec, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację jest piękny :) Nareszcie otworzyli u nas stoisko Golden Rose i teraz mogę wyruszać na zakupy :)

      Usuń
  12. Ciekawa jestem mydełek z Libanu:) Same wspaniałości widzę:) Czarna szminka... jacie:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale spore denko!!


    Zapraszam do mnie w odwiedzinki:
    www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. co to za numerek Capryśki pierwszej od prawej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, ja już Cię lubię za te szminki z Catrice !!! :):)
    Mam ogromną prośbę, czy mogłabyś zrecenzować te: pyłki, cienie z Catrice ???!!! Bardzo byłabym wdzięczna :)
    Uwielbiam oglądać nowości kosmetyczne u kogoś, a w szczególności typu: kolorówka, bo zawsze można cos nowego wyniuchać;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna paletka *.* , same fajowości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałości! Te mydełka wyglądają cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, że dobrze się pienią i co najważniejsze - są naturalne :)

      Usuń
  18. koniecznie napisz coś więcej o toniku jak tylko przetestujesz, mam fazę na toniki i poszukuję tego idealnego. Kiedyś nie używałam wcale, ale jak zaczęłam to bez toniku nie wyobrażam sobie życia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo nowości :) Ciekawa jestem tych naturalnych mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poproszę zdjęcie na ustach tej czarnej szminki, coś czuję, że to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej ojej jakie piekne pomadki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, pomadki od Catrice ♥ piękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa makijażu z czarną albo brązową pomadką z Catrice ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie można kupić taką czarną pomadkę??? Ale kosmos!

    OdpowiedzUsuń
  25. Orientana kusi i to bardzo, niczego z tej marki jeszcze nie mieliśmy..

    OdpowiedzUsuń
  26. na pierwszy ogień poproszę te mydełka z Libanu - jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta czarna pomadka bardzoo ciekawe wygląda ;) A mydełka sama jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń