środa, 25 września 2013

Spotkanie blogerek w Kazimierzu Dolnym - zapisy rozpoczęte :)


Witajcie! Niektóre z Was, moje drogie koleżanki blogerki, zainteresowane były pomysłem spotkania w Kazimierzu Dolnym. Podjęłam więc inicjatywę i już dzisiaj mam przyjemność zaprosić Was do zapisu na "zlot", który odbędzie się 9 listopada 2013

Miejsce naszego spotkania jest w trakcie ustalania.
Na pewno nie będziemy się nudziły :)
Ilość miejsc będzie niestety ograniczona, dlatego liczy się kolejność wpływania zgłoszeń.




Wszystkie ustalenia / informacje, będę podawała na bieżąco :)
 Zgłoszenia należy wysyłać na mój adres mailowy: marzena84p@wp.pl


Są chętne? :) 



21 komentarzy:

  1. Oj niestety za daleko :( Życzę miłej zabawy! :)
    zapraszam do mnie.
    _______________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) Szkoda, że nie mam dobrego połączenia z Kazimierzem. Trzymam kciuki, żeby się wszystko udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłoszenie podesłane ;) mam nadzieję, że się załapałam ;) spotkanie akurat 3 dni przed moimi urodzinami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziemy mogły poświętować :)

      Usuń
    2. Marzenko jak sie dostanę to będziemy świetować podwójnie :P bo moja 20 i 2 lata blogowania :) i kolejne ploty w wyborowym gronie :)

      Usuń
  4. ja jestem chetna < 3 Kazimierz jest przepiekny! :) zaraz wysle zgloszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie też niestety za daleko, ale jakby kiedyś coś gdzieś w mazowieckim, Warszawa najchętniej to daj cynk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że tak daleko, ale udanego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie jestem z Kazimierza, chętnie bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bawicie sie dobrze dziewczeta :) ja mam akurat zjazd :/ gdyby nie to to chetnie bym przyjechala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. daleko :P ja bym chciała jakieś spotkanie w Łodzi, ale na razie inicjatywy brak;]

    OdpowiedzUsuń
  10. och jak żałuje, że to znowu drugi koniec Polski :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłoszenie wysłałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze akurat tego dnia mam wesele:(

    OdpowiedzUsuń