czwartek, 2 stycznia 2014

Błyszczyk, kredka a może sztyft do ust - co wybrać?


Witajcie w Nowym Roku! Życzę Wam, by był on pomyślny i zdecydowanie lepszy od poprzedniego. Dużo zdrowia i szczęścia :* 

Tematem pierwszego postu w 2014 roku będą kosmetyki do ust firmy Mariza. Który z nich okazał się ideałem? O tym przeczytacie poniżej. Zapraszam. 

 

Mariza Glamour Line Lip Gloss - błyszczyk do ust 
kolor nr 23 

Informacje o produkcie: Lekki, nawilżający błyszczyk  pięknie podkreśla usta i nadaje im lustrzany połysk – efekt mokrych ust. Dostępny w ośmiu soczystych kolorach bez dodatku perły.


Moja opinia: Produkt ma standardowe opakowanie. Aplikator natomiast jest specjalnie wyprofilowany w taki sposób, by błyszczyk wygodnie się nakładało. Jego zapach od razu mnie zauroczył - jest delikatny, owocowy i niesamowicie przyjemny. Czuć go na ustach przez długi czas. Odcień również przypadł mi do gustu. Nie jest on zbyt intensywny, daje efekt mokrych, lekko pokolorowanych ust. Nie zawiera drobinek, nie klei się, co dla mnie stanowi plus. Jego konsystencja jest idealnie dobrana i łatwo się rozprowadza. Usta umalowane tym kosmetykiem wyglądają na zadbane, są też bardzo delikatnie podkreślone. Błyszczyk nie należy do najtrwalszych, jednak warto po niego sięgać, chociażby co godzinę, ponieważ przyjemnie "nosi się" na ustach.




pojemność - 8 ml
Numer katalogowy - 4992.23
cena katalogowa  - 8,90 
Moja ocena 4+/ 5 
Czy kupiłabym go ponownie: tak 




 Mariza Selective be Chic! - kredka do ust 

zgaszony róż

Informacje o produkcie: Pokrywa usta intensywnym i soczystym kolorem. Łączy w sobie zalety konturówki i szminki. Forma grubej kredki pozwala jednocześnie na perfekcyjny rysunek konturu ust, jak i na szybkie wypełnienie ich środka.



Moja opinia: Opakowanie - wygodna forma kredki, którą można wrzucić bez obaw do torebki. Nie posiada zapachu. Kredka ma lekką, kremową konsystencję, dzięki temu łatwo aplikuje się ją na usta. Pozwala na precyzyjne ich podkreślenie. Kolor niesamowicie mi się podoba. Nie jest krzykliwy a stonowany i przygaszony.

Kosmetyk świetnie pokrywa kolorem usta, nie podkreśla przy tym suchych skórek, nie wysusza dodatkowo. Ma niezłą trwałość, utrzymuje się nawet powyżej 4 godzin. Równomiernie schodzi z ust. Kredką tą można lekko skorygować kształt ust np lekko uwypuklając je, tak jak przy pomocy konturówki. Wydajna. 




waga - 2g  
numer katalogowy - 8525
 cena katalogowa - 12,20
moja ocena 5/5 
czy kupiłabym kosmetyk ponownie - tak 



 Mariza pomadka ochronna pomarańczowa 


Informacje o produkcie: Aby usta były zawsze piękne i zdrowe wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Pomadki ochronne Mariza działają nawilżająco i natłuszczająco, regenerują spierzchnięte usta oraz łagodzą podrażnienia, przywracając im miękkość i gładkość. Chronią przed niekorzystnym działaniem czynników atmosferycznych (wiatr, mróz, promieniowanie UV). Dostępne w czterech wersjach zapachowych: poziomka, pomarańcza, wiśnia, naturalna.



Moja opinia: Opakowanie niczym nie wyróżnia tej pomadki spośród innych tego typu kosmetyków, nie należy też do najtrwalszych. Zapach pomadka ma pomarańczowy z domieszką jakiś chemicznych nut. Po nałożeniu na usta wciąż czuję ten zapach, trudno mi się do niego przyzwyczaić. Niestety zdarza mi się polizać usta i wtedy mam ogromny niesmak. 

Łatwo nakłada się na usta, jej konsystencja jest dobrze dobrana. Nie jest za twarda, ani zbyt miękka, nie spływa z ust.

Jak radzi sobie z pielęgnacją ust? Średnio. Na pewno je mocno natłuszcza, niekoniecznie tak dobrze nawilża. Szybko znika z ust i po około 15-20 minutach nie ma po niej śladu. Używając jej systematycznie, tak by cały czas była na ustach, gwarantuje nam ochronę przed ujemną temperaturą, czy wiatrem). Kosmetyk jest bardzo wydajny mimo tego, że trzeba go często używać.



numer katalogowy 5517
cena - 4,70 
moja ocena 3/5 
czy kupiłabym kosmetyk ponownie - nie 





Przedstawione przeze mnie produkty dostępne są u konsultantek firmy Mariza. 


Znacie któryś z tych kosmetyków? 




25 komentarzy:

  1. Zawsze byłam fanką błyszczyków, ale ta kredka wydaje się być godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego produktu Marizy, ale zarówno błyszczyk i ta kredka do ust mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka w kredce to zdecydowanie numer jeden Marizy. Śliczny ma kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych "naustnych" mazideł, ale kredka mnie mocno zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredka prezentuję się najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście najbardziej lubię pomadki ochronne. Faktem jest, że trzeba trafić na dobrej jakości produkt, bo nietrafiony może sprawiać duży dyskomfort. Od Marizy nie miałam jeszcze nic, ale jak już pisałam uwielbiam pomadki ochronne. Aktualnie mogę polecić Neutrogenę i Bebe. Śliczny kolor błyszczyka :) Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor kredki bardzo ładny :) skusiłabym się chętnie na nią w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredka wygląda świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam błyszczyk z marizy tyle, że jasny kolor i niestety szybko znikał z ust jak u Ciebie ale i zbierał się w ich załamaniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię kredek do ust ale ta wygląda na ustach przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do zakupu produktów Mariza na www.mariza.es24.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kredka z Marizy wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna jest ta kredka do ust :) Świetny kolor i efekt

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek ma ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie wygląda ta kredka...

    OdpowiedzUsuń
  16. Sztyfty swoje ulubione mam i nie zamienię na żadne inne ;) Kredka brzmi ciekawie i ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten błyszczyk. Pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kredka do ust od dawna mi się marzy, super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Błyszczyk i kredka bardzo fajnie prezentują się na ustach, moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kredkę mam- fajnie się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Kredka najbardziej mi się podoba :) Mam ją, tylko w mocniejszym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń