środa, 23 kwietnia 2014

Limonkowo :)



Dzisiaj w roli głównej kolor limonkowy. Makijaż prosty, dwukolorowy - na powiekach, niewymagający zbytniego wysiłku. Na takie odcienie mam ostatnio ochotę ;)



Do wykonania makijażu użyłam

- podkładu L'Oreal Infallible nr 220 sable sand (niebawem recenzja )
-  pudru Golden Rose Silky Touch nr 08
- różu Softer nr 06
- paletki cieni MIYO Trio OMG! OMG! OMG!nr 02 Appletini
- cienia MIYO OMG! nr 07 Chocolate 
- żelowego linera Rimmel 001
- maskary IsaDora Volume & Curl 
- korektora do brwi Eveline Art Scenic czarnego 
- pomadki Cartice Velvet Matt C01


Podobają się Wam takie odcienie na powiekach? :)



22 komentarze:

  1. ładny makijaż, mi by nie pasował ten kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piekne nasycone kolory!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda, zwłaszcza połączenie limonki i ust w kolorze mandarynki :)
    Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jak bardzo ładnie łączy się limonka z koralem na Twoich ustach :D świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze w końcu przygruchać jaką paletkę z Miyo. Świetna ta limonka i cały makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny makijaż choć jak bym się nie odważyła na limonkę :) może dlatego, że zawsze stawiam na stonowane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny makijaż, wrzuć recenzję podkładu zanim skończ się promocja w rossmannie .

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie przyciągnęły usta, śliczny ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny, neonowy makijaż :) też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odważny kolorek,który bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Limonkowy cień extra! Taki delikatny, ale wyrazisty :)
    Cały makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny makeup, szkoda, że ja nie umiem tak malować :<
    http://tested--cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń