sobota, 29 listopada 2014

Makijaż Andrzejkowy - moja propozycja.


Jaki makijaż wykonać na Andrzejki? Taki, w którym będziemy się czuły i wyglądały dobrze. Ogranicza nas tylko wyobraźnia, ponieważ tym razem można zaszaleć, no i charakter imprezy, na którą się wybieramy ;) Taką propozycję z powodzeniem możemy wykorzystać również w Sylwestra.



 Makijaż, który Wam dzisiaj prezentuję, nie należy z pewnością do delikatnych. Połączyłam cienie matowe z brokatem. Nie osypuje się on z powiek dzięki Duraline. Aby dodać "mocy" całości, usta umalowałam na czerwono :)
 


Jak Wam się podoba taki makijaż okazjonalny? ;)

Zachęcam Was przy okazji do polubienia mojego drugiego bloga Konkursoowo :)





13 komentarzy:

  1. ja niestety nigdzie nie wychodzę a makijaż jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż boski, w sam raz na nocne imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te oczy!piękny kolor brokatu, całość bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra! Szkoda, że nie umiem się tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Bomba! :) Bardzo mi się podoba! :) A co to za brokat? Bo jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie wyglądają Twoje oczy w tym makijażu!

    OdpowiedzUsuń