niedziela, 30 listopada 2014

Podsumowanie listopada - nowości i zakupy mijającego miesiąca.


Listopad był niewątpliwie miesiącem wielu ciekawych promocji. Tym razem i ja poszalałam. Dzisiaj mały "rachunek sumienia" i zaraz się okaże, czy nie przesadziłam :)

Zapraszam na przegląd moich listopadowych "grzeszków" :) 


Pigmenty Essence 1 x 1,49, 2 sztuki za 1,99, reszta za 2,99 i jeden brokat Essence. Cena uzależniona była od odcienia :)

Cienie Catrice, też z promocji, jednak nie pamiętam ceny.



Puder Pierre Rene - mój ulubieniec za 11,39 sztuka. Podkład w musie Bell na wypróbowanie za 16,79.

Essence lakier do zdobień 2,99.
Catrice lakier do paznokci 5,99.
Cień sypki Secret 6,99.
Cienie Kobo 2 x 2,99 i 1 x 9,90.  
Cienie Essence po 1,49 za sztukę.
Pomadki Kobo 8,99 / sztuka.
Cienie Pierre Rene 5,99 / sztukę. 
Świece zapachowe <3

Moje ulubione podkłady od Astor nr 100 i 102 (recenzja tutaj) 2 sztuki za 47,99.

Pomadki Rimmel Kate 2 sztuki za 20,49
 
Ten zestaw pokazywałam Wam już wcześniej.

Lakiery od Lovely i Wibo z promocji z Rossmanna.
Duraline Inglot - cudeńko za 23 zł.
Krem do rąk Green Pharmacy za zawrotne 1,99/ sztuka. 
Tusz do kresek Rimmel ok. 14 zł z promocji.
Wygrana maskara z Manhattanu i zestaw Evree, którego lada moment będzie recenzja. 


Paczuszka kosmetyków Eveline, wygrana w konkursie na makijaż Halloweenowy :)













Chciałyście, bym pokazała Wam sukienkę, którą otrzymałam od SOHO Puławy
Oto jak się prezentuje :)

A jak Wasze listopadowe zdobycze? ;)



19 komentarzy:

  1. Cudowna sukienka i nowości kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam :) Zapraszam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłowiłaś się w tym miesiącu :) U mnie w listopadzie dosyć skromnie z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczną sukienkę :) w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pigmenty z Essence sa bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn Duraline muszę nabyć :) Nie wiem czemu u mnie w Naturze nie ma tych pigmentów z Essence ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości! Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zalejesz ;) Marzenko zawsze możesz powiedzieć że to przedświąteczne przygotowania ;)
    Sukieneczka jest wspaniała ;)
    Cieszę się,że to w Twoje ręce trafiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serio musisz tak kusić? :D Od razu i mi się uwidziały pigmenty i jeszcze więcej lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaszalałaś :) A sukienka bardzo ciekawa jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta sukienka jest super, takiej zgrabnej dziewczynie jak Ty bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszalałaś w ostatnim czasie :) Jestem bardzo ciekawa jak spisuje się powyższy podkład marki Astor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdobycze, te pigmenty się opłacały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, lubię sporo z tych produktów i kilku jestem ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, lubię sporo z tych produktów i kilku jestem ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń