wtorek, 11 listopada 2014

Nowe nabytki z dnia wczorajszego :)


O promocji w Rossmannie wie pewnie każdy. Przy okazji wczorajszych zakupów nie można było nie zajść do drogerii :) Dzikie tłumy ludzi skutecznie przeszkadzały w spokojnym wybieraniu kosmetyków, a nawet uniemożliwiały dostanie się do półek! Było chamstwo, jak to zwykle na promocjach i otwieranie pełnowymiarowych kosmetyków, jakby nie było testerów! Odechciało mi się zakupów...

Ale zacznijmy od początku. Najpierw odwiedziłam SOHO w Puławach, gdzie czekała na mnie nagroda, którą udało mi się zdobyć w konkursie - piękna sukieneczka :) Jak każda klientka otrzymałam również gratis od firmy :)


Głównym celem był zakup upatrzonej wcześniej w Reserved kurtki, no i udało się :) Wygodna i cieplutka, podszyta misiem.


Wizyta w galerii zaowocowała zakupem Duraline. Zakochałam się jednak w pigmentach Inglota ♥

W Naturze kupiłam  pigmenty Essence po 2,99 za sztukę.

 I kremy do rąk za zawrotne 1,99 / sztuka :)

Eyelinera Rimmel kupiłam na promocji w Rossmannie - 2 sztuki. Tam też zainteresowały mnie lakiery. Mam je teraz wszystkie na paznokciach, istna tęcza :)

 Listonosz natomiast dostarczył mi dwie przesyłki - maskarę z Manhattanu, którą widzicie na jednym ze zdjęć powyżej oraz kosmetyki Evree.


 I to tyle dobroci, którymi mogę się pochwalić. Niewykluczone, że jeszcze wybiorę się w tym tygodniu na jakieś pakupki :)


A Wy korzystacie z promocji? :)


21 komentarzy:

  1. kurtka idealna!
    ja kupiłam 2 podkłady i 2 tusze ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. po lakiery z Wibo wybieram się jutro :) oby było w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę żałuję, że nie ma mnie w Polsce, bo chętnie skusiłabym się na promocję w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy, kurtka na pewno będzie cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy:) Ja również dostałam te same kosmetyki od Evree :) życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten lakier nude ze złotem pięknie się prezentuje na pazurkach, mam go i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zastanawiam się nad tą kurtką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wszędzie gdzie są promocje :)) Jestem promocjoholiczką haha :P

    juicy-raspberry.blogspot.com ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa jak sukienka się prezentuje - poproszę o lepsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurteczka super, ciekawi mnie sukienka, chcę zobaczyć ją w całości

    OdpowiedzUsuń
  11. ile ciekawych kosmetyków :) i kurtka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy, z falbankami to bluzka? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta kurtka i sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Duraline jest na mojej liście bo uwielbiam robić kreski cieniami ;))
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, opinie miło widziane ;)) http://flawlessdreamss.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. widze, że kosmetyki z ostatniego zdjęcia zawojują internetem :) Wspaniałe zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci tej kurtki! Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń