niedziela, 18 października 2015

INVEO - hypoalergiczngo serum do rzęs - pierwsze wrażenia.


Każda z nas marzy o długich i gęstych rzęsach, które pięknie podkreślą spojrzenie. Podążając drogą fantazji i pragnień, rozpoczęłam stosowanie hypoalergicznego serum marki Inveo. Czytałam o nim pozytywne opinie, oglądałam efekty po kuracjach. Zapragnęłam go wypróbować. Nadarzyła się taka okazja, dzięki Trusted Cosmetics :) Jestem ciekawa, jak sprawdzi się u mnie. A przyznam, że będzie to nie lada wyzwanie, ponieważ rzęsy mam w tej chwili w złej kondycji - bardzo mi wypadają, straciły na objętości, gęstości, długości. 




INVEO - HYPOALERGICZNE SERUM DO RZĘS
REWITALIZUJĄCE I PIELĘGNUJĄCE

Serum  zostało wyprodukowane przez laboratorium firmy kosmetycznej Coloris, by zwalczyć problem łamiących się, krótkich, pozbawionymi blasku rzęs. Stymuluje ich naturalny wzrost, jest hypoalergiczne. 


Kosmetyk powstał na bazie składnika wykorzystywanego w leczeniu schorzeń oka, który poprawiał kondycję rzęs. Stawały się one dłuższe, mocniejsze i ciemniejsze. Produkt wzbogacony został o ekstrakt ze świetlika, otrzymywanego z ziela świetlika lekarskiego Euphrasia Officinalis. Ekstrakt jest bogatym źródłem garbników, zawiera również glikozydy i kwasy fenolowe. Działa ściągająco oraz kojąco na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło. Łagodzi oznaki zmęczenia. Tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek. W celu uzyskania jak najbardziej delikatnego, nie drażniącego produktu, zastosowano w recepturze składniki pomocnicze używane również w kroplach do oczu.







Stosowanie serum już rozpoczęłam. Po kilku dniach użytkowania wiem, że jest łagodne dla moich oczu - nie powoduje szczypania, nie podrażnia. Ma precyzyjny pędzelek, na który nabiera się odpowiednia ilość produktu. Wystarczy jedno pociągnięcie po skórze, tuż przy linii rzęs i kosmetyk już jest właściwie zaaplikowany. Zajmuje to dosłownie chwilę. Jestem systematyczna, więc codzienne stosowanie serum, nie sprawia mi problemów. Używa się go na noc, przed pójściem spać, na oczyszczoną i osuszoną skórę.

Od produktu Inveo oczekuję:

- wzmocnienia rzęs
- zagęszczenia
- zastopowania ich wypadania 
- wydłużenia włosków
- zdrowego wyglądu.

Za miesiąc podzielę się z Wami efektami. Tymczasem zostawiam Wam jedno ze zdjęć moich rzęs zrobione przed rozpoczęciem kuracji hypoalergicznym serum do rzęs Inveo.


 
Zapraszam na bloga marki INVEO.

Znacie hypoalergiczne serum do rzęs INVEO? 
Jakie "wspomagacze" do rzęs stosujecie?




15 komentarzy:

  1. Używałam. Jedno z lepszych *.* w rozsądnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że będziesz bardzo zadowolona ;) dobrze wspominam tą odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zapoznaję się z naturalnym serum i jak na razie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa efektów. A serum widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna odżywka. Będziesz zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po filmiku jaki ostatnio widziałam na youtube (panience wyrosła rzęsa w oku po stosowaniu takiego serum) używam ale bardzo się boję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego serum,ja się muszę wziąć za testowanie serum Lash Volution

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam serum z pudełka Shiny Box i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również mam przyjemność testowania tego serum :-)

    OdpowiedzUsuń