piątek, 29 lipca 2016

Paznokcie z motywem kwiatowym


Ostatnio niewiele pojawia się tutaj wpisów, a to wszystko przez trwające już bardzo długo remonty domowe, które zdezorganizowały każdą dziedzinę mojego życia. Wszystko jest już na dobrej drodze i mam nadzieję, iż niebawem uda mi się wydobyć z pudeł kosmetyczny i ciuchowy arsenał ;) Tymczasem zapraszam na luźny wpis paznokciowy.



Na Instagramie pokazywałam Wam zakupy z Aliexpress, w których znalazło się mnóstwo naklejek wodnych. Takie akcesoria mogą stanowić świetne urozmaicenie każdego manicure. Potrzeba trochę wprawy do ich nakładania, w końcu naklejki trzeba wycinać i dopasowywać do płytek, jednak wszystkiego można się nauczyć ;) 


Manicure, które wykonuję, nie jest na pewno perfekcyjne. Nieustannie się uczę i dowiaduję czegoś nowego, co potem staram się wdrażać w życie. Lepiej i pewniej czuję się, robiąc makijaże. Od czasu do czasu mogę jednak poćwiczyć pazurki na kimś ze swojej rodziny ;)


Do wykonania manicure użyłam produktów Semilac: topu, lakieru 063 Legendary Red oraz bazy. Jak już wspomniałam wyżej, naklejka wodna pochodzi z Aliexpress.


Używacie naklejek wodnych do zdobień swoich paznokci? 

17 komentarzy:

  1. super, pewnie że używam naklejek, to najszybsza i efektowna metoda zdobienia, uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam naklejki :) Świetnie prezentują się na pazurkach :)

      Usuń
  2. Śliczne paznokcie :) Piękny wzorek i połączenie kolorków :)
    Przydatny wpis zapraszam do mnie : http://recenzjeuzolzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń