poniedziałek, 8 maja 2017

Manicure hybrydowy: Pastelowe paznokcie Claresa & Rosalind


Pastelowe paznokcie wpisują się w trendy wiosna - lato 2017. Nawet gdyby nie były modne, ja i tak bym je nosiła i zapewne wiele z Was również. Lubię takie odcienie, dobrze się w nich czuję. Dziś jednak to nie moje paznokcie wystąpią w roli głównej. Jak tylko znajdę chwilę czasu, na pewno zmaluję coś na swoich płytkach.

pastelowe paznokcie



Do tego manicure zostały użyte moje nowe lakiery Rosalind, o których w bliskiej przyszłości Wam napiszę i pokażę je na wzornikach. Efekt w rzeczywistości jest o wiele ładniejszy, niż na zdjęciach. Glitter cudownie mieni się w słońcu i sztucznym świetle. 

Produkty użyte do manicure:

- Indigo Acid Free Primer
- Indigo Protein Base
- Claresa nr 502 (różowy)
- Rosalind 02 (biały)
- Rosalind Hello nr 19
- Rosalind Diamond Glitter W02
- top Semilac 

pastelowe paznokcie hybrydowe
pastelowy manicure
rosalind claresa pastelowe paznokcie

Lubicie pastele na paznokciach? ;)

6 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie :) pastele bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne szczególnie ten dodatek paznokcie brokatowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem urocze pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne połączenie, a widziałaś te nowe topy z semilaca? to mój majowy hit

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne paznokcie i ten kolorek ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się wydaje, że semilac ma ładniejsze pastelowe róże

    OdpowiedzUsuń