środa, 10 października 2018

Rimmel Wonder'Swipe 2-In-1 Liner to Shadow




Eyeliner i cień w jednym produkcie? Tak, marka Rimmel wypuściła na rynek nowość - Wonder'Swipe - kosmetyk, który określa mianem innowacyjnego. Czy rzeczywiście jest to nowatorski produkt, który potrafi zaskoczyć? Czy eyeliner i cień 2 w 1 to dobry pomysł, który sprawdzi się podczas użytkowania? Podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami na ten temat. Poznaliśmy się na początku września, okazji do testów nie brakowało. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam na wpis :)



Rimmel Wonder'Swipe rossmann -55%



Rimmel Wonder'Swipe 2-in-1 Liner to Shadow


Informacje o produkcieNiezwykła innowacja, pierwsza na rynku formuła 2-w-1, która za jednym pociągnięciem palca przekształca się z metalicznego eyelinera w ultra połyskujące cienie do powiek. Dzięki kosmetykowi mamy uzyskać silnie napigmentowany, metaliczny liner oraz wyrafinowane, ultrapołyskujące cienie do powiek. Trwałość do 10 godzin.


wonder swipe swatches



Moja opinia: Producent wiele obiecuje, wszystko wydaje się proste i przyjemne. Dostępnych jest 12 kolorów. Każdy z nich ma metaliczny połysk. Jak widzicie ja mam na razie 3 odcienie. Moja opinia jest o tych konkretnych kolorach, choć podejrzewam, że pozostałe zachowują się podobnie. Eyelinery na pierwszy rzut oka wyglądają standardowo. Ich opakowania sugerują, jaki kolor kosmetyku znajdziemy w środku. Każdy oprócz numerka ma swoją nazwę. Pędzelki są odpowiedniej grubości i miękkości. Nie wyginają się podczas nacisku. Bez problemu narysujemy nimi pożądanej grubości linię. Jeśli użyjemy kosmetyku jako eyelinera, uzyskamy metaliczne wykończenie kreski, o bardzo dobrej pigmentacji. W przypadku stosowania go jako cień, nie możemy spodziewać się efektu "typowego cienia". Roztarty palcem liner, pozostawia delikatną poświatę mieniącą się drobinkami oraz odrobinę koloru. Efekt jest niezwykle subtelny, idealny do rozświetlenia oka. Trwałość bez zarzutu - nie kruszy się, nie rozmazuje, nie ściera. Demakijaż robię płynem micelarnym i przy jego użyciu produkt bezproblemowo zmywa się. Nie podrażnił moich wrażliwych oczu. 



wonder swpie rimmel nowość

Rimmel Wonder'Swipe opinia swatche

Pewnie część z Was zwróciła uwagę na produkt Wonder'Swipe podczas zakupów chociażby w Rossmannie, gdzie jego regularna cena to 49,99 zł za 1,7 ml. Sporo według mnie. W aktualnej promocji -55% w Rossmannie, można  upolować go sporo taniej. Warto, jeśli lubicie nosić kolorowe kreski. 


6 komentarzy:

  1. Dla mnie eyelinery są tak samo ważne jak tusze do rzęs :) Nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki bez tych dwóch akcesoriów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego kusisz człowieka jak jutro idzie do Rossmanna na promocję? :D Jejku,piękne są,zwłaszcza 014 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja :) Idealnie udało Ci się pokazać rzeczywisty kolor cienia - a zamknięcie go w formie serduszek wygląda niesamowicie uroczo :) Też receznowałam ten produkt i... znów żałuję swojego wyboru. Twój róż zdecydowanie bardziej by mi odpowiadał. Ja miałam dwie szarości i granat.

    OdpowiedzUsuń