środa, 4 marca 2020

Equilibra Eye Contour Stick, czyli aloesowy sztyft pod oczy



Skóra wokół oczu jest cienka i delikatna, dlatego wymaga specjalnej pielęgnacji. Kiedyś nie przywiązywałam zbytniej uwagi do kosmetyków przeznaczonych do tych okolic. Zmieniło się to wtedy, kiedy zaczęły pojawiać się u mnie pierwsze niedoskonałości, w postaci zmarszczek czy kurzych łapek. Taka kolej rzeczy, ale trzeba coś robić, żeby utrzymać skórę w "formie". Dodatkowo zbyt mała ilość snu czy stres, powodują opuchnięcia i zasinienia pod oczami. Sięgnęłam po dosyć ciekawy kosmetyk - sztyft aloesowy pod oczy Equilibra. To jemu poświęcam dzisiejszy wpis. 




Equilibra Eye Contour Stick blog opinia wizaz


Equilibra Eye Contour Stick
aloesowy sztyft pod oczy 




Według producenta sztyft koryguje niedoskonałości skóry pod oczami, idealny do okolic oczu, na opuchliznę i podkrążone oczy. Przynosi natychmiastowy efekt odświeżenia. Specjalna kompozycja składników redukuje nadmiar płynów, zapobiega pigmentacji dolnych powiek, redukuje opuchliznę, działa liftingująco i przeciwstarzeniowo. 


Aloesowy sztyft pod oczy zawiera: wysokie stężenie aloesu 40%, który nawilża, chroni i koi. Składniki aktywne: chryzyna - zmiesza efekt cieni pod oczami, hesperydyna - zapobiega i redukuje efekt opuchniętych oczu, algi - usuwają nadmiar płynów. 




Equilibra aloesowy sztyft pod oczy wizaz blog opinia


Z taką formą pielęgnacji zetknęłam się po raz pierwszy. Zawsze używałam kremów pod oczy. Muszę przyznać, że forma sztyftu bardzo mi odpowiada. Jest wygodna, nic nie trzeba wyciskać z opakowania, wystarczy przejechać końcówką po okolicach oczu i gotowe. 


Kosmetyk jest właściwie bezzapachowy. Sam sztyft ma zielone zabarwienie, jednak po nałożeniu staje się bezbarwny. Posiada bardzo lekką, nietłustą i nielepiącą konsystencję. Szybko wnika w skórę. Uwielbiam natychmiastowy efekt odświeżenia i delikatnego schłodzenia skóry. Takie odprężenie dla okolic oczu. 

Producent zaleca stosowanie produktu rano i/lub wieczorem. Ja najczęściej używam go na dzień. Dobrze sprawdza się pod makijaż, bo jest nietłusty i niewyczuwalny. Odnoszę wrażenie, że na noc jest dla mnie niewystarczający i wolę bardziej treściwe kremy. Aloesowy sztyft mocno nie nawilża skóry pod oczami, tylko delikatnie. Czasem mam wrażenie, że nawet trochę ściąga skórę. Może to działanie liftingujące, o którym mówi nam producent?  



Equilibra Eye Contour Stick jak sie sprawdza opinia blog wizaz

Jedno jest pewne - skóra pod oczami po użyciu sztyftu, wygląda ładniej. Jest delikatnie wygładzona, odświeżona, bardziej napięta. Zauważam mniejsze zasinienie i opuchliznę. Kosmetyk kupiłam w aptece za około 15 zł / 5,5 ml, więc cena nie była wysoka. Używam go od połowy listopada, głównie na dzień i w tej chwili zostało mi tyle sztyftu, ile widzicie na zdjęciu. Według mnie jest wydajny. Nie zasycha, pod warunkiem, że trzymamy go cały czas w osłonce. 


Macie swoje ulubione kosmetyki do okolic oczu? Chętnie poznam Wasze typy. 



2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś z tej firmy szampon i był moim ulubieńcem przez dłuższy czas 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go <3 Używam go od wakacji i nadal mam go połowę! :D

    OdpowiedzUsuń