wtorek, 19 marca 2013

Zakupowo...



Obyło się bez szaleństwa ;) Nabyłam taki oto zestawik kosmetyków Marion. Ciekawa jestem, jak sprawdzi się farba. Zamierzam odświeżyć swój kolor włosów. Oczywiście zakupiłam większą ilość farb, żeby wystarczyło na całe włosy :) Już w tej chwili mogę Wam zdradzić, że zapach peelingów mi się podoba. Jeden to biała czekolada z pomarańczą, a drugi palona kawa. Aż chciałoby się zjeść ;)


Jakie są Wasze doświadczenia z kosmetykami Marion? Ja przyznaję się, że do tej pory nie miałam za bardzo z nimi styczności.



23 komentarze:

  1. Już dawno nie miałam nic z tej firmy. Muszę w naturze zaopatrzyć się w spray termoochronny do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała czekolada z pomarańczą brzmi taaaak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko z marion płyn do prostowania włosów i na tym moje doświadczenia z tą firmą się skończyło niestety :) ale czekam na relację z tych produktów i może akurat się pokuszę na coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy .. Te peelingi kuszą

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami farbuję mamie głowę farbą tej firmy, ale mama skarży się, że farba za szybko wypłukuje się z włosów ;)
    Czekam na fotki po farbowaniu :)

    Zapraszam na konkurs :) do wygrania są kosmetyki Mariza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi farba :) Nowy kolor już mam :)

      Usuń
  6. Pokusiłaś tą białą czekoladą... chyba zaraz do żabki zejdę... fajne zakupy, muszę sprawdzić te peelingi bo ja pilingowa bardzo jestem:D

    OdpowiedzUsuń
  7. te peelingi cudnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem gdzie stacjonarnie szukać tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zobaczyć w Naturze i w małych sklepikach też bywają :)

      Usuń
  9. Ja używałam tylko jedwabiu z te firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie farba, ja nigdy chyba jeszcze nie zrobiłam zakupów na jedną firmę hmm...

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Marion miałam głównie produkty do włosów [ale farby nie] - w większości byłam z nich zadowolona :) Chętnie przetestowałabym ten peeling z białą czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy miałam kiedykolwiek coś z Mariona, nie kojarzę za bardzo. Ale ten kawowy peeling to z chęcią bym podkradła!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dziś idę poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. daj znać jak poszło z farbowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niedługo będę testować peeling truskawkowy, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam do włosów mgiełkę termoochronną i odżywkę 7 efektów też w sparyu, jestem zadowolona z kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten pomarańczowo-waniliowy?(nie jestem pewna bo nie pamiętam co jest tam drugie) peeling do ciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mialam stycznosci z ta firma :) a ciekawia mnie peelingi ;P

    OdpowiedzUsuń