poniedziałek, 15 czerwca 2015

Pachąco z Nicole Cosmetics

 
Dziś pachnący post - w roli głównej wystąpi woda perfumowana Nicole Cosmetics. Marka posiada bardzo szeroką gamę damskich oraz męskich zapachów, które tworzone są z oryginalnych francuskich esencji. Zapachy Nicole są przyjazne dla środowiska, nie są syntetycznie farbowane, mają naturalne kolory. W ofercie firmy znajdziemy ponad 140 najbardziej znanych zapachów. 

Mój wybór padł na Nicole nr 106 - zapach kwiatowy, odpowiednik Lacoste Touch Of Pink.
 
Jego nuty zapachowe to: pomarańcza, drzewo sandałowe, fiołek, kolendra, jaśmin, wanilia, kardamon, piżmo, wczesna marchew.
 


Zapach znajduje się w prostej buteleczce o pojemności 30 ml. Nie jest to żaden wymyślny flakon, ale mnie to zupełnie nie przeszkadza, bo najważniejsza jest zawartość. Takie opakowanie jest praktyczne - korek dobrze trzyma, nie otwiera się, dzięki czemu zapach mogę włożyć do torebki i nie martwić się, że się otworzy. Dozownik działa bez zarzutu, rozpylając wodę perfumowaną delikatną mgiełką. 

Jaki jest zapach Nicole 106? Oczywiście kwiatowy. Każda z nut uzupełnia się wzajemnie, tworząc cudowną woń. Moim zdaniem delikatnie dominuje jaśmin, który tak uwielbiam. Nie jest to jednak zapach uciążliwy czy duszący. Jest przyjemny, lekki, idealny na ciepłe dni. 
Faktycznie przypomina perfumy Touch Of Pink. 
Produkt Nicole jest dobrej jakości. Bardzo długo utrzymuje się na skórze. W moim przypadku jest wyczuwalny nawet 24 godziny od użycia. Uważam, że to świetny wynik. Pamiętajcie, że zapachy dłużej utrzymują się na dobrze nawilżonej skórze :)


Polubiłam woń kwiatową Nicole i używam jej z przyjemnością. Jestem ciekawa innych zapachów. Ceny kuszą - są naprawdę przystępne, więc śmiało można szukać swoich ulubieńców pośród dostępnej oferty.


pojemność 30 ml
cena 24,99
Zapachy możecie nabyć tutaj :)


Znacie produkty marki Nicole Cosmetics? 


16 komentarzy:

  1. O tej porze roku najchętniej poszukuję nowych zapachów:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze zmieniam "zimowe" cięższe zapachy na lżejsze "letnie" :)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam Nicole ale zapachy kwiatowe również polubiłam, szczególnie na taką pogodę jak obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też testowałam perfumy Nicole, ale inny zapach. Nie są złe, wolę jednak pocieszyć się fikusnym flakonikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli fajnie wygląda flakonik to dobrze, ale dla mnie nie jest to najistotniejsze ;)

      Usuń
  5. uwielbiam jaśmin i wanilię w nutach, ja mam inny zapach nicole ale też kwiatowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, kiedyś były dostępne u mnie w galerii :) Muszę popatrzeć za odpowiednim zapachem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego zapachu, cena bardzo kusząca

    OdpowiedzUsuń