wtorek, 23 czerwca 2015

Uroczy nudziak z Manhattanu



Wracam po kilkudniowej przerwie z recenzją lakieru, którego wypatrzyłam przy okazji zakupów na ezebra. A że lubię takie kolorki, nudziak szybko wylądował w moim koszyku :) Mam kilka lakierów z tej serii je sobie chwalę. Przed Wami Manhattan Lotus Effect 51 T :)





Moja opinia:
  • Lakier ma piękny kolor. 
  • Ładnie połyskuje, tworząc jakby taflę na paznokciach.
  • Dzięki idealnej konsystencji zapewnia krycie po 2 warstwach.
  • Nie tworzy smug podczas malowania. 
  • Dobrze rozprowadza się na paznokciach.
  • Szybko wysycha.
  • Nie wysusza płytki paznokcia. 
  • Ma dobrze wyprofilowany pędzelek, którym wygodnie się maluje.
  • Trwałość na moich paznokciach 3 dni, później zaczynają ścierać się końcówki (i tak dobrze, bo moje pazurki są łamliwe).
  • Ma pojemność 11 ml, czyli sporą. 
  • Dostępny jest w niskiej cenie 3,69 zł.



Jak Wam się podoba ten kolorek?



20 komentarzy:

  1. Mam fuksję z tej serii lakierów i bardzo ją lubię :) Ten to taki brudny róż również mam w swojej kolekcji ale z innej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście uroczy - lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne paznokcie! A kolorek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień :) Kupiłam taką hybrydę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor. Przeważnie wolę mocne kolory na paznokciach, ale od czasu do czasu mam ochotę właśnie na takiego nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, ale mam wrażenie, że na mnie by nie wyglądał zbyt dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek. Nudziak, ale nie nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor śliczny, ale za kształt będzie bacik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie troszkę zbyt "brudny", ale ogólnie w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taniutki ale ładniutki :) ja miałam żółty i fuksję i sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń