wtorek, 5 maja 2020

Kneipp - kryształki do kąpieli Totalny relaks melisa




Ciężki dzień? Najlepiej by nie trafiał się zbyt często. Jeśli już nadejdzie, lubię zakończyć go przyjemną, odprężającą kąpielą. Sięgam wtedy po sprawdzone produkty, które umilą mi relaks. Jednym z nich są niewątpliwie kryształki do kąpieli Kneipp Totalny relaks melisa. Odkryłam je kilka miesięcy temu i od tamtej pory sięgam po nie z ogromną przyjemnością. Dlaczego tak bardzo polubiłam kryształki Kneipp? Odpowiedź w dzisiejszym wpisie. Znacie kosmetyki tej marki, używacie, lubicie a może wręcz przeciwnie? 



Kneipp kryształki do kąpieli Totalny relaks melisa
Kneipp kryształki do kąpieli Totalny Relaks
Melisa


Na opakowaniu czytamy, iż kryształki do kąpieli zawierają wartościowy olejek eteryczny z melisy indyjskiej, ekstrakt z melisy cytrynowej oraz duży udział naturalnie czystej termalnej soli solankowej. Jako ciekawostkę możemy przeczytać, iż sól ta jest pozyskiwana w jedynej pozostałej w Europie warzelni panwiowej Salinie Luisenhall, z czystej, naturalnej solanki, która ma głębokość 460 metrów i stale wzbogaca się ze złóż soli mającej 250 milionów lat prastarego morza. Naturalnie czysta solanka nie zawiera chemicznych dodatków i jest wolna od wpływów środowiska. Kryształki do kąpieli Kneipp rozpieszczają kojącą i odprężającą kąpielą. 



kryształki do kąpieli Kneipp Totalny relaks melisa


Saszetka z kryształkami dosyć długo leżała w pudełku i czekała na wypróbowanie. Przypadkiem sobie o niej przypomniałam, szukając "czegoś" odprężającego do kąpieli. Teraz żałuję, że odkryłam ten produkt tak późno. To wszystko ze względu na cudowny zapach, który koi moje zmysły, przynosi rozluźnienie zmęczonemu ciału. Zapach przypadł mi do gustu od razu po otworzeniu saszetki. Jak widzicie, kryształki ulokowane zostały w 60 gramowej saszetce, która wystarcza na jedną kąpiel. Czasem zdarza mi się robić kąpiel tylko moim stopom, kiedy są zmęczone. Wtedy zawartość wystarcza mi na 4-5 razy. Za każdym razem rozkoszuję się zapachem produktu Kneipp. Jest wyjątkowy. Czuję w nim mieszankę mentolu, cytryny i melisy. Dla mnie to świetne połączenie, działające na zmysły i przynoszące wewnętrzne ukojenie. 



kryształki do kąpieli Kneipp Totalny relaks melisa blog recenzja


I tak właściwie o to chodzi, by podczas kąpieli doznać totalnego relaksu. Te kryształki to gwarantują. Otulają ciało, rozluźniają spięte mięśnie, zapewniają 15-20 minut zapomnienia o troskach i problemach. Wychodząc z wanny, umysł jest czysty a ciało odprężone. Zdecydowanie wolę zażyć melisowej kąpieli, niż wypić kubek naparu z tego zioła.   

Melisa znana jest najbardziej ze swoich właściwości uspokajających. To działanie zawdzięcza zawartemu w niej olejkowi eterycznemu. Nie będę jednak skupiała uwagi na działaniu naparu z melisy. Co jeszcze może zapewnić nam kąpiel w kryształkach, oprócz wyciszenia? Spokojniejszy sen i łatwiejsze zasypianie. Jeśli macie z tym problem, polecam. Ja już chętnie nie wychodziłabym z wanny i spała w niej całą noc. Oprócz tego ma działa przeciwzapalnie. 

Nie jestem specjalistką od składów, ale ten wydaje się być po prostu dobry. Jeśli się mylę, poprawcie mnie.Po kosmetyki z dobry składem warto sięgać. 

Kryształki do kąpieli Kneipp Totalny relaks melisa, zagościły u mnie na stałe. Zaopatrzyłam się w klika saszetek, a teraz planuję kupić duże 500 g opakowanie. Cena - w zależności od sklepu - waha się od ok. 20 zł - 35 zł. 






2 komentarze: