niedziela, 2 września 2012



Obiecałam makijaż z użyciem konturówki do oczu Lovely i teraz spełniam dane słowo :)
Make up jest typowo wieczorowy, przygotowany na małe wyjście. Skupiłam się na mocniejszym podkreśleniu oczu ciemnymi barwami, usta pozostawiłam w jasnej tonacji.





Do wykonania makijażu użyłam: 

- delikatnego fluidu intensywnie kryjącego o przedłużonej trwałości Pharmaceris
- antybakteryjnego pudru w kompakcie Synergen 02
- pudru brązującego Kobo Professional
- kredki do brwi Kobo Professional brązowej
- palety cieni Lenka Kosmetik
- konturówki do oczu Lovely czarnej
- maskary Rimmel Sexy Curves czarnej
- pomadki Golden Rose 126


A teraz kilka słów o nowościach...

Będąc w Biedronce nie omieszkałam nie skorzystać z promocji na puder Bell za jedyne 7,99.  Miałam do wyboru również pudry brązujące 2 - kolorowe, jednak zdecydowałam się na ten i nie żałuję, bo jest genialny.


Świetne są również błyszczyki. Wiem, wiem już jeden taki mam ale jego zawartość zbliża się do końca. Błyszczyk bezbarwny jest idealny na każdą okazję. Cena 4,99.






Radox - żel pod prysznic

Odżywcze doznanie dla ciała i zmysłów dzięki zapachowi orientalnego kwiatu lotosu i płatków pomarańczy.

Nie mam specjalnych wymagań co do tego typu produktów oprócz tego, że musi mieć ładny zapach i powinien nawilżać skórę.

Radox sprawdził się jako kosmetyk w mojej łazience. Podoba mi się jego zapach. Ma kremową konsystencję, obficie się pieni przez co jest bardzo wydajny. Dobrze pielęgnuje skórę. Dodatkowo odświeża i pobudza zmysły. Niestety nawilżenie skóry nie utrzymuje się przez długi czas.


Jego opakowanie jest duże - 500ml, co stanowi dodatkowy plus. Praktycznie się otwiera i estetycznie wygląda.








Może miałyście już okazję używania któregoś z tej serii żelu pod prysznic?
Ciekaw jestem jak sprawdzają się inne zapachy :)




2 komentarze: