środa, 5 grudnia 2012

Bazgrołki :)


Zaplanowałam na dzisiaj inny post, jednak nastąpiła niewielka zmiana planu i  zrobiło się  makijażowo... 
Miałam ochotę trochę pobazgrolić po buźce, realizując swój zamysł jak najczęstszego praktykowania tej sztuki ;)






Do wykonania makijażu użyłam:


- luksusowego kryjącego podkładu Eveline 
- pudru z jedwabiem i witaminą E Wibo odcień 5
- pudru brązującego Kobo Professional Egyptian Sand
- paletki cieni essence Smokey eyes
- podwójnych cieni Stone Neon 1 i 3
- maskary Estee Lauder Sumptuous
- korektora do brwi Eveline Art Scenic czarnego
- pomadki Kate Rimmel kolor 104

 
 

Teraz spokojnie mogę napić się gorącej herbaty i poleżakować trochę :) 

Miłego popołudnia Wam życzę!



7 komentarzy:

  1. śliczne i intensywne kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, intensywne kolory :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo..wow nie zły makijaż, bardzo mi się podoba, ale sama zieleni nie stosuję, bo się jej boję

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, wyrazisty makijaż oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ soczyste te zielenie...podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaż! Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz śliczny kolor oczu :)).
    Makijaż bardzo ładnie Ci wyszedł :). Miałam też kiedyś ten puder, uwielbiałam jego zapach :D.
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń