sobota, 17 maja 2014

Enjoy - Suprise With Your Look. Moja kolekcja :)


Będzie kolorowo! Sprawcami całego zamieszania są cienie marki Enjoy. Kolory kompletowałam już od pewnego czasu. Nie są to wszystkie odcienie, a jedynie te, które najbardziej mi się spodobały :) Zapraszam do oglądania i zapoznania się z recenzją. 



 Enjoy - Suprise With Your Look

 
Informacje o produkcie: 40 fantastycznych, uzupełniających się barw. Doskonałe do wykonania zarówno dziennego, jak i wieczorowego makijażu. Łatwa aplikacja. Nie podrażniają wrażliwej skóry wokół oczu. Testowane dermatologicznie. Hipoalergiczne.

 











Cienie Enjoy to 40 kolorów, a każdy z nich zamknięty jest w okrągłym, plastikowym opakowaniu. Cienie satynowe, matowe... Wybór wykończenia, a także kolorów jest spory. W tych kosmetykach zaskoczyła mnie pigmentacja - mocna, odwzorowująca kolor z pudełeczka.
 
Cienie mają delikatną, kremową konsystencję. Świetnie rozprowadzają się po powiece, nie tworząc nieestetycznych plam czy smug. Faktem jest, że zawsze przed nałożeniem koloru, aplikuję bazę. Próbowałam wykonać makijaż bez użycia bazy. Odcienie są wtedy równie intensywne.
Kolory nie zbierają się w załamaniach powiek, nie blakną. Nie podrażniają moich oczu, ani skóry wokół nich.

Bogata kolorystyka sprawia, że kolorami od Enjoy wyczarować można makijaż dzienny, wieczorowy czy fantazyjny. Są to jedne z moich ulubionych cieni.



Czy cienie Enjoy przypominają Wam kosmetyki innej, znanej marki? 


23 komentarze:

  1. ale genialne intensywne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudne kolorki, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym wszystkie :D Niesamowicie napigmentowane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetna pigmentacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu o tej firmie nie słyszałam, ale pięknie wyglądają. Świetna pigmentacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne są :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zszokowała mnie żółć - taka nasycona?! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nr 31 jest BOSKI!!! <3 Wszystkie są piękne, ale tamten po prostu zachwycajacy<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś w stylu Miyo czy My Secret :) Kilka odcieni mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kolory! Aż dziwne że żadnego nie mam w kosmetyczce!:( Gdzie takie cienie dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępne są tylko w Trendy Shopie. Szkoda, że nie każda z Was ma do nich dostęp.

      Usuń
  11. Łooo! Wyglądają bajecznie! I ta pigmentacja! Gdzież takowe można zakupić?

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite odcienie. Nabrałam ochoty by do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mi się podobają, choć rzadko maluję oczy, ale po te chętnie bym sięgnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, mocne kolorki :) a ten żółty jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka kolekcja! pozazdrościć piękne kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  16. kilka odcieni chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń