czwartek, 15 maja 2014

Spotkanie blogerek w Puławach część 2 - upominki.



Przyszedł czas na pokazanie Wam, czym sponsorzy obdarowali nas na spotkaniu w Puławach. Wszystkim firmom uprzejmie dziękuję i zabieram się za testowanie. Za jakiś czas na pewno pojawią się recenzje :)


Zapraszam na przegląd ;)
 
  Natko
Manufaktura Apteczna
Forte Sweden
BioGarden
Chenice
APN Cosmetics
Equilibra
Oillan
Pilomax
Nikwax
Pierre Rene
Soraya
Coloris
Pollena

A to już prezent od Bożeny :) Raz jeszcze Ci dziękuję :*


Jesteście szczególnie ciekawi działania któregoś z kosmetyków?



13 komentarzy:

  1. Ale masz śliczne cienie ;)
    Gratuluje inicjatywy;) Mam nadzieję,że będzie dane nam się poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa tej nowej linii z Sorai

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam ciekawa, jaki masz kolorek lakieru z Paese i widzę,że też podobny do mojego / też błyskotliwy/ :)
    Kosmetyki/prezent ...mam nadzieję,że będą dobrze służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba dostałam podobny lakier z Paese do Twojego na spotkaniu w Kazimierzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne prezenty, aż miło popatrzeć. gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa WSZYSTKICH :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz śliczne cienie z paese!

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no :D sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wspaniałości!!! Następnym razem koniecznie u mnie w pizzerii organizujemy spotkannie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń