poniedziałek, 19 czerwca 2017

Manicure: Claresa 502 & Indigo Pixel Effect Emerald


Będąc na targach Beauty Days w Nadarzynie, odwiedziłam stoisko Indigo. Zostawiłam tam sporo pieniążków, a w mojej siateczce wylądowały bazy, topy, primery i ozdoby na paznokcie. W manicure, który widzicie, użyłam jednego z nich - Pixel Effect Emerald. W rzeczywistości prezentuje się bez porównania piękniej, cudownie mieniąc się drobinkami. 


 Indigo Pixel Effect Emerald nails hybrid

Manicure może nie jest szczególnie wymyślny i pracochłonny (oprócz przedłużania paznokci), jednak miałam ochotę na słodki róż w połączeniu z połyskiem :) Tak wiem, sporo u mnie na blogu paznokci w różowym odcieniu, ale lubię nosić ten kolor. 


Produkty użyte do wykonania manicure

- baza Indigo Protein Base

- żel budujący Claresa Builder Gel Clear
- Claresa nr 502

- Indigo Pixel Effect Emerald 
- top Indigo Crystal Top Coat 



manicure  Indigo Pixel Effect Emerald claresa 502


Jestem zauroczona Pixel Effect, a jak Wam się podoba? ;)

12 komentarzy:

  1. Piękne kolorki a ten pixel effect jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki :) Lubię takie delikatne róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny jest ten efekt, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Na różowym spoko wygląda ładnie, ale problem z tym kopciuszkiem jest taki, że zadziera trochę o różne rzeczy, dlatego nie mogłam się przekonać, żeby sobie zrobić, bo niby można położyć inaczej, ale nie wygląda już tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ten róż :) prześliczny !

    OdpowiedzUsuń