sobota, 3 czerwca 2017

Manicure hybrydowy: Neonowy róż z połyskiem


To niewątpliwie kolor dla odważnych kobiet, lubiących się wyróżniać. Neonowego manicure nie da się nie zauważyć, więc nieunikniony jest wzrok wielu osób, skierowany na nasze paznokcie. Jest to odcień idealny na lato, który pięknie podkreśla opaloną skórę. Nie gorzej prezentuje przy bledszym kolorycie, więc ładnie będzie wyglądał u każdej wielbicielki neonów. 



semilac electric pink 043


Do wykonania tego manicure użyłam 3 kolorów, jednak główną rolę z pewnością odgrywa neonowy róż. Aby nie było zbyt monotonnie, ale też nie przesadzając z nadmiarem kolorów czy elementów, postawiłam na bardzo subtelne zdobienie. 

Produkty użyte do wykonania manicure


- baza Indigo Protein Base

- żel budujący Claresa Builder Gel Clear
Semilac Electric Pink 043
- Rosalind nr 46
- Rosalind Hello nr 19 (transparentny, nadający połysk) 
- top Indigo Crystal Top Coat 


manicure neonowy


Nosicie czasem paznokcie w tak intensywnych odcieniach? :) 

10 komentarzy:

  1. Super, o takiego koloru szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie imtensywny. Kiedys lubilam takie mocne kolory, teraz mniej, chyba ze na stopach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak piękie !!! Ja obecnie noszę neonowa malinę z kanaryjska zielenia z Semilaca :)


    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kolor 😊 mam podobny w swoich zapasach ale jeszcze go nie wypróbowałam 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie będę taki kolorek robić we wtorek i nie wiedziałam, jak go ugryźć, żeby nie przesadzić :) zainspirowałaś mnie i już chyba mam pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten różowy kolor!

    OdpowiedzUsuń