wtorek, 13 czerwca 2017

Przygotuj stopy na lato z Regenerum - regeneracyjna kuracja do stóp


Wyrobiłam sobie nawyk systematycznego dbania o stopy. Po krem sięgam odruchowo po kąpieli, przed położeniem się do łóżka. Inne zabiegi wykonuję według potrzeb i nie dopuszczam do zaniedbań. Sezon na sandałki i klapki w pełni, więc najwyższy czas odsłonić stopy. 
Moje są gotowe, a Wasze stopy są już odpowiednio wypielęgnowane?

Regenerum -regeneracyjna kuracja do stóp

.........................................................................................................................................................................................................................................
Regenerum - regeneracyjna kuracja do stóp 
.........................................................................................................................................................................................................................................


Informacje o produkcie: To profesjonalny zabieg termoaktywny, który dzięki stopniowemu uwalnianiu składników zapewnia długotrwałe działanie. Innowacyjna formuła w postaci skarpetek nasączonych serum ociepla stopy i otwiera pory w skórze, pomagając składnikom aktywnym docierać do jej głębokich warstw. Aktywne mikrocząsteczki uwalniane są stopniowo, zapewniając intensywne i długotrwałe działanie serum.

Składniki:

• Olej z róży - zapewnia odbudowę warstwy lipidowej naskórka i intensywnie regeneruje przesuszoną skórę
• Masło Shea - poprawia stopień nawilżenia, przywraca gładkość i elastyczność, działa przeciwbakteryjnie. 
• Kwas hialuronowy - posiada właściwości nawilżające i łagodzące. 
• Alantoina - dodatkowo regeneruje i odżywia skórę.
• Mocznik i witamina E - zmiękczają i wygładzają nawet zrogowaciałą skórę. 


Producent zapewnia, że efekt stosowania Regenerum regeneracyjnej kuracji do stóp jest widoczny już po pierwszym użyciu - stopy są w pełni zregenerowane, miękkie i jedwabiście gładkie. 


regeneracyjna kuracja do stóp
regenerum cena

Produkt otrzymujemy w tekturowym kartonie, na którym znajdują się szczegółowe informacje o kuracji. Wewnątrz ulokowana została saszetka ze skarpetkami nasączonymi serum. Skarpetki bez problemu zakłada się na stopy. Jedynym minusem jest słaby klej w paskach, które mają "dopasować" produkt do stopy. Taki problem to nie problem, założyłam skarpetki i było w porządku. 

Niespecjalnie zwracałam na niego uwagę. Przed nałożeniem skarpetek niuchnęłam tylko lekko. Woń wydała mi się delikatna, przyjemna, nienachalna. W trakcie noszenia skarpetek, zupełnie niewyczuwalna. 

Płynna, dzięki czemu składniki mogły swobodnie wchłaniać się w skórę. Nic ze skarpetek nie wyciekało. Po ściągnięciu ich, w skarpetkach nadal było dosyć wilgotno.  

Według zaleceń na opakowaniu, wykorzystałam maksymalny czas na kurację, czyli 50 minut. Zdjęłam skarpetki, wmasowałam w stopy to, co pozostało na skórze. Efektem cieszyłam się tydzień. Przez ten czas skóra stóp była znacznie gładsza, nawilżona i zmiękczona. Przyznaję, że odpuściłam nawet smarowanie stóp kremem, by sprawdzić, ile czasu utrzyma się ten stan. 



W opakowaniu znajduje się jedna para skarpetek, więc produkt przeznaczony jest na 1 użycie. Szczerze mówiąc, w skarpetkach zostaje jeszcze sporo serum, więc spokojnie można założyć je po raz drugi.
Za opakowanie zapłacimy w granicach 8 - 10 zł, w zależności od miejsca zakupu. Moim zdaniem, jest to dobra cena za ten produkt. 
regenerum serum do stóp
maska do stóp regenerum najlepsza

najlepsza maska do stóp

Regeneracyjna kuracja do stóp to ciekawy produkt, który faktycznie pomaga zadbać o ich wygląd. Działa, a efekty są widoczne od razu po użyciu skarpetek. I co najważniejsze, nie znikają na drugi dzień. Niewątpliwym plusem jest także przystępna cena. Jestem na tak. 

6 komentarzy:

  1. U mnie ciężko o systematyczną pielęgnację stóp :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Regenerum ma w ofercie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dbam o stopy caly rok. Niestety, sa bardzo wymagajace...

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że ten efekt utrzymywał się tydzień, ja chyba zostawiłabym skarpetki na całą noc

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam jakieś podobne skarpetki ale z innej firmy na pewno :)

    OdpowiedzUsuń