niedziela, 24 czerwca 2012


Dzień dobry! :)

 Przygotowałam na dzisiaj recenzję kosmetyków kolorowych. Pomadkę Max Factor wygrałam w konkursie makijażowym wraz z innymi kosmetykami tej marki :)





Beżowa pomadka Maybelline 
Luminous Beige 742

Uwielbiam ją za delikatność, wspaniałe nawilżenie ust, wrażenie powiększenia ust, wygląda bardzo naturalnie, jednocześnie podkreślając usta. Jest wydajna, używam jej od kilku lat.  


 Astor Soft Sensation 
Odcień 200 

Pomadka z kolagenem i witaminami. Pięknie podkreśla usta, dodając im uroku. Wspaniale wygładza, nawilża i bardzo długo utrzymuje się na ustach. Bardzo wydajna. Można nią lekko korygować kształt ust.

 Max Factor 
Pink Brandy 825

Niesamowity efekt podkreślenia naturalnego koloru ust. Spokojny, stonowany odcień, który będzie pasował do różnych typów urody. Długotrwale utrzymuje się na ustach, jednocześnie je pielęgnując i nawilżając. 


Rimmel 

Odcień 220 Retro. Bardzo mocny, odważny i intensywny kolor, wymagający precyzyjnego nakładania (każdą nierówność widać dokładnie). Trwała, nawilża usta, mocno je kryje.



Kosmetyków marki Golden Rose używam od kilku dobrych lat. Jestem im wierna, ponieważ ich produkty są dla mnie niezastąpione.

 Golden Rose Paris
(od lewej: kolor 92, 29, 91) 



  • Duże pojemności lakierów 11ml. 
  • Jedna warstwa lakieru nie pokrywa ładnie płytki paznokcia (należy nałożyć więcej warstw).
  • Szybko wysycha.
  • Nie pozostawia smug.
  • Nie przeszkadza mi ich zapach.
  • Duży wybór kolorystyczny (każdy znajdzie coś dla siebie).
  • Łatwo się zmywają.

 Golden Rose With Protein 
(od lewej: 329, 269, 257, 332)


  • Pojemność 12,5ml. 
  • Zawierają proteiny.
  • Można nakładać jedną warstwę dla uzyskania jaśniejszego odcienia, dwie w przypadku mocnego pokrycia paznokcia i chęci uzyskania wyrazistego koloru.
  • Łatwo i szybko się je nakłada.
  • Zapach dla mnie neutralny.
  • Nie pozostawiają smug.
  • Ogromny wybór kolorów.
  • Łatwo się zmywają.
Golden Rose Classics Charming 
(od lewej: 23, 52, 32, 54, 12, 45)

  • Lakiery z serii Classics Charming.
  • Bogata kolorystyka.
  • Wystarczająca pojemność 7,5ml.
  • W niektórych odcieniach wystarczy jedna warstwa i mam idealnie pokrytą powierzchnię paznokcia.
  • Zapach neutralny.
  • Precyzyjne nakładanie.
  • Brak smug. 


  Golden Rose Nail Hardener 
Nail Care Line 02

Świetny utwardzacz do moich łamliwych paznokci. Dba o płytkę paznokcia i znacznie ją utwardza. Dla mnie niezastąpiony :) Ma 12ml, dlatego wystarcza na bardzo długi czas. Nie wysycha w opakowaniu, jak niektóre produkty tego typu.











 Puder brązujący Golden Rose
Absolutnym hitem firmy Golden Rose jest dla mnie ten puder. Jest kilka wariantów kolorystycznych do wyboru. Ja mam najciemniejszy odcień (104).

- Bardzo trwały.
- Cały dzień utrzymuje się na skórze.
- Pięknie, delikatnie i naturalnie wygląda.
- Ogromny plus za pojemność - aż 17g.
- Bardzo wydajny.
- Przyjemnie się go nakłada zarówno gąbeczką, jak i pędzelkiem.
- Niektóre odcienie mają drobinki rozświetlające.




 Miłego dnia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz