piątek, 19 lipca 2019

Ucanbe Belonging - Paleta 21 cieni do powiek z Aliexpress




Paleta cieni do powiek Darling O.TWO.O z Aliexpress, stała się ostatnio hitem w internetach. To wielkie odkrycie! Jak ją zobaczyłam, od razu skojarzyła mi się z paletką, którą kupiłam w ubiegłym roku również na Ali i namiętnie od tamtej pory używam. Odcienie w obu paletach wydają się niemalże identyczne, to samo ułożenie kolorów. Zdjęcia, które zrobiłam kilka miesięcy temu w końcu ujrzą "światło dzienne". Dziś moja paleta Ucanbe Belonging nie jest już w idealnym stanie, widać na niej ślady użytkowania. Sporo osób rzuciło się teraz na Darling, na Ali ceny poszybowały w górę, a ja cieszę się swoją starą paletką i dziś Wam ją pokażę :) Nie będzie porównania, nie mam fizycznie "hitowej" palety, widziałam tylko swatche i filmiki w necie. 



najlepsza paleta z aliexpress



Ucanbe Belonging eyeshadows palette



Czyż nie prezentuje się uroczo? Paletka jest tekturowa, solidnie wykonana, z lusterkiem (na zdjęciu jeszcze widać na nim folię ochronną). Przyszła do mnie zapakowana w dodatkowe pudełko, z taką samą grafiką, jaka znajduje się na wierzchu palety. Bywała ze mną w podróży, a jeszcze dłuższą drogę przebyła lecąc do mnie z Chin i nic złego się z nią nie stało. 



Ucanbe Belonging eyeshadows palette swatches

To bardzo użyteczna paleta. Znajdują się w niej odcienie, które pozwalają na wykonanie makijażu powiek w całości. Mamy kolor bazowy - beż i mój must have, czyli czerń. Kolory są bardzo trafnie dobrane i jest ich aż 21. Pigmentacja cieni jest bardzo dobra. Nawet maty, których mamy kilka w palecie, są dobrej jakości. Pozostałe kolory - te połyskujące - mają masełkową konsystencję, z którą po prostu świetnie się pracuje. Co najważniejsze - cienie ładnie się ze sobą łączą i blendują. Nie robią plam i nie znikają w trakcie pracy z nimi. Nałożone na bazę trzymają się nienagannie cały dzień, nie zbierając się w załamaniach. Intensywność kolorów można budować. 



Paletę kupiłam za 34 zł. Myślę, że obecnie jest również w podobnej cenie. Jakość cieni jest bardzo dobra. Gdybym nie miała doświadczenia z paletami z Ali, nie znałabym nazwy, na pewno celowałabym w inny przedział cenowy. Mam wrażliwą okolicę oczu i oczy, ale podczas używania Belonging, żadnych niepożądanych efektów nie zauważyłam. Brak zaczerwienionych oczu, czy skóry. 



Ucanbe Belonging watches aliexpress




Kosmetyki z Aliexress mają swoich zwolenników, jak i przeciwników ze względu chociażby na niejasny lub niejawny do końca skład. Sama nie po wszystkie produkty bym sięgnęła, ale ciekawość odnośnie palet cieni jest zbyt duża i czasem próbuję czegoś nowego. Marka Ucanbe ma swoją oficjalną stronę, ale sprzedaje również na Ali. Nikomu nie narzucam, czy powinien tam kupować. To nasz indywidualny wybór. 




7 komentarzy:

  1. piękna paleta, a cienie zaprezentowałaś genialnie ja z alie zamawiam sporo ale nie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamawiam sporo z Ali, ale tylko czasem kosmetyki. Szczególnie kolorówka mnie ciekawi :)

      Usuń
  2. Jestem mile zaskoczona. Pigmentacja jak dla mnie jest bardzo ok. Ale coś co mnie zachwyca to kolorystyka tej palety - świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kolorystyka jak najbardziej trafiona. Wybór odcieni wyjątkowo trafny :)

      Usuń
  3. Musze przyznać, ze kolorystyka bardzo mi się podoba. Mam na oku kilka palet z aliexpress, ale jednak trochę się obawiam. Zwłaszcza, że mam wiele innych którymi mogę je zastąpić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciekawość wygrała i zamówiłam kilka kosmetycznych produktów :)

      Usuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń