środa, 10 października 2012

Moje wygrane - Bourjois, Delia cosmetics.



Wczoraj dostałam wygraną w konkursie makijażowym maskarę Bourjois Queen Attitude od SUPER-PHARM wraz z podziękowaniem :) Kosmetyk wygląda bardzo zachęcająco, a ja tak bardzo lubię maskary Bourjois... Niebawem możecie się spodziewać jego recenzji :)




W drugiej paczuszce miałam prezent od DELIA COSMETICS , również wygrany w konkursie. Jedwabiste serum do ciała z colostrum. "Boskie ciało, niebiański zapach". Jestem już w trakcie testowania. Recenzja pojawi się niebawem.






Na blogu Kosmetyczne Remedium organizowany jest konkurs ze świetnymi nagrodami mojej ulubionej marki Golden Rose



Postanowiłam spróbować swoich sił mimo, że nie mam szczęścia w tego typu konkursach... Nagrody są przepiękne, jak wszystkie kosmetyki GR :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz