niedziela, 3 lutego 2013

SUPER PROMOCJA! CelluOff - pozbądź się cellulitu!


Zima nadal trwa, jednak coraz większymi krokami zbliża się do nas "Pani Wiosna". Sądzę, że  teraz jest odpowiedni czas, by zająć się swoim ciałem - zadbać o jego kondycję i wygląd.
Dlatego chcę Was  poinformować o super promocji, jaką przygotowała dla nas AvethPharma.


Zamawiając 1 opakowanie w cenie 39,90 zł
można nabyć drugie opakowanie w cenie 1 grosz
Wystarczy wpisać kod promocyjny celluoff256 podczas składania zamówienia.

Promocja trwa do 14 lutego!


Poradnik jak składać zamówienie: http://reklama.domzdrowia.pl/reklama/Celluoff_Gratis_zasady_promocji.pdf



Gorąco zachęcam Was do zakupów!



7 komentarzy:

  1. Chętnie spróbuję dzięki za informacje :) Używałaś już może tego?:))

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie działa za bardzo, kilka recenzji o niej czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam pochlebne informacje na temat tego preparatu, dlatego się skusiłam :) Sama sprawdzę na własnej skórze i na pewno zdam recenzję z działania.

      Usuń
  3. jezu jaka szkoda ze juz jestem splukana -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze takie okazje, a pieniędzy brak;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny dopiero 4 - początek miesiąca a Wy już spłukane? ;P

    OdpowiedzUsuń